Trening i suplementy, co i jak?

ki białkowe najczęściej są sprzedawane w postaci proszku, który osoba zażywająca ten produkt rozpuszcza w odpowiedniej ilości wody. W związku z tym, że substancje białkowe nie mają zbyt przyjemnego dla konsumenta smaku, do większo

Dodane: 24-07-2016 19:24
Trening i suplementy, co i jak? Przy wyborze marki odżywek warto sugerować się jej opiniami na rynku. Najważniejsza jest czystość. Generalnie można poradzić się w jakimś sklepie, np. .

Bogaty wybór smaków

Odżywki białkowe najczęściej są sprzedawane w postaci proszku, który osoba zażywająca ten produkt rozpuszcza w odpowiedniej ilości wody. W związku z tym, że substancje białkowe nie mają zbyt przyjemnego dla konsumenta smaku, do większości produktów takich, jak odżywki białkowe jest dodawana substancja smakowa.

I tak, możemy obecnie na rynku spotkać odżywki nie tylko o popularnych owocowych smakach, jak na przykład smak truskawkowy czy wiśniowy, ale także o bardziej wyszukanych. Do rzadziej spotykanych smaków należą na przykład odżywki o smaku tiramisu czy o smaku ciasteczek. Różne smaki są związane także z różną zawartością białka w konkretnej odżywce.


Dieta jest najważniejsza

Odpowiednia dieta to tak naprawdę czynnik kluczowy, decydujący o tym jak skuteczne będą nasze treningi. Nie ważne czy jest to trening mający na celu zwiększenie masy mięśniowej, poprawienia rzeźby czy po prostu trening dla spalenia tłuszczu. Dieta to podstawa i każdy trener to powie.

Najważniejsze to unikać podjadania i słodkich, tzw. pustych kalorii, które mogą spowodować brak efektów treningu. Ważne jest też nawodnienie organizmu i ogólny bilans minerałów i składników odżywczych w diecie codziennej.


Nie wspomagaj się byle czym!

Jest wiele rodzajów suplementów i odżywek, niektóre zażywa się przed treningiem inne podczas, a jeszcze inne po.

Zawsze należy uważnie czytać etykietę i stosować się do dawkowania zaleconego przez naszego trenera. Jeżeli przegniemy z suplementacją i jej nie rozpracujemy, skończymy jak napompowany worek, bez rzeźby. To kolejny częsty błąd początkujących, liczą że wyjadanie każdej możliwej odżywki pomoże im szybciej osiągnąć efekt.

Pamiętajmy, że nasz organizm potrzebuje czasu,a by pewne rzeczy przyswoić, przetworzyć. Dlatego efekty treningu- dobrego treningu zawsze będą długofalowe, nigdy natychmiastowe.